close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[心得] 理膚寶水全面修護霜救了我的過敏
Feb 18th 2014, 19:01, by magic198775

作者magic198775 (MARIE LIU)

看板BeautySalon

標題[心得] 理膚寶水全面修護霜救了我的過敏

時間Tue Feb 18 19:01:54 2014

之前大年初一,我因為換了新的保養品跟cc霜,整個臉突然「大過敏」,大年初一耶ˊ_>ˋ,我整個人都要哭了!整個臉紅腫發癢然後臉整個乾到不行ˊ_>ˋ.... 當下我不管擦什麼以前可以減輕我過敏症狀的面膜保養品通通沒有用! 情急之下我只好跑去藥局買這條來死馬當活馬醫了ˊ_>ˋ 後來幾天我就只用修護霜跟水美媒,不知道是皮膚自己修護好了還是他真的有效!我的臉真的不癢不紅,皮膚還整個變好(?),家人説的 而且這條蠻便宜的( ̄▽ ̄)!才400,全身都可以擦! 當然如果可以去看醫生還是趕快去看醫生,但如果真的沒辦法,這條我還蠻推薦的! 手機發文,回來補個照片來 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.15.94.29

myexit:這條我擦臉會刺癢 後來還是用多容安乳液 42.70.192.8 02/18 19:41

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nishidaen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()